Hemsida för förening

Att finnas på internet är mycket viktigt för att kunna marknadsföra sig och bli hittad av eventuella kunder och visa upp sin egen verksamhet.

Visitkortsida

Alla föreningar som är medlemmar i Bygdegårdarnas Riksförbund är sökbara på vår hemsida genom Hitta bygdegård och en ”visitkortssida” med de viktigaste uppgifterna (hämtas från medlemsdatabasen automatiskt).

Egen föreningshemsida genom riksförbundet

För de föreningar som vill ha en egen hemsida erbjuder vi kostnadsfritt en hemsida byggd i WordPress med mallar och funktioner som är anpassade till bygdegårdar. Föreningarna ansvarar själva för att lägga in och uppdatera sitt innehåll. Det finns möjlighet att använda en egen domän. Riksförbundet har tagit fram tydliga manualer för hur du redigerar hemsidan och det finns tillgång till support om det uppstår problem.

Så här ser en föreningshemsida ut:
bygdegardarna.se/testforening

Anmälan:
Anmäl att ni vill ha en föreningshemsida  >>

Obs! Om du redan har en hemsida genom riksförbundet och vill anmäla en extra redaktör skriv till hemsida@bygdegardarna.se.

Kommunikationsansvarig

Jenny Dahlerus