Gillesnytt 2018

Gillesnytt 2018 finns snart i en brevlåda nära dig! Roteombuden arbetar nu för fullt för att dela ut ännu ett innehållsrikt nummer till alla medlemmar.

På baksidan av Gillesnytt hittar du årets program. Studiecirkel i dator och internet börjar redan 4 april så anmäl dig snabbt. Programpunkten efter det är visning av Sockenfilmer 15 april då vi även kommer att få se en del intressanta bilder!

Ãnnu inte medlem? Välkommen att bli medlem. 150 kr per årr, och det enklaste är att betala avgiften till Bg 5351-1424eller på sockengillets Swishkonto med nummer 1230017376. Kom ihåg att skriva ditt namn och din adress! Du får bl.a. medlemstidningen Gillesnytt en gång per år och rabatt när du hyr Tallåsgården. Dessutom bidrar du till att vi kan bibeålla vår bygdegård Tallåsgården, fortsätta sprida information om vår hembygd samt verka för en bra framtid för Munktorps socken.