Roteombudsträff 2 december

Sockengillets träff den 2 december i Tallåsgården för sina ”rotembud” blev en  trivsam sammankomst med god mat och gemytlig stämning. I var och en av Munktorps (gamla) 22 rotar finns intresserade medlemmar som varje år ställer upp och delar ut föreningens medlemstidning till de medlemmar som bor i området. Medlemmarna får då sin tidning genom en personlig kontakt, något som är mycket uppskattat – och för föreningen ett avsevärt mindre kostsamt distributionssätt än att sända ut den per post. Den återkommande träffen för ombuden är ett sätt för Sockengillet att visa dem sin stora uppskattning och det blev, som sagt, en trevlig och givande kväll för såväl ombuden som för de närvarande styrelsemedlemmarna.