Roteombudsträff

16 personer, roteombud och några styrelsemedlemmar samlades  i Tallåsgården för den traditionellt återkommande Roteombudsträffen. Ordförande Sofia Uppsäll inledde med att informera om vad som skett i föreningen under året och vad som är på gång framöver. Medlemsregisteransvarig Majvor Öster berättade om roteombudens roll och uppgiften att dela ut Gillesnytt till medlemmarna i respektive rote och rutiner kring detta. Efter informationen var det dags för mat, familjepizzor som levererades från Kolbäck till Tallåsgården. Efter pizzan bjöds det på kaffe och hembakt kaka. Till kaffet samtalades det om arrangemang som anordnades förr i Munktorp och det inkom några förslag och synpunkter om kommande aktiviteter.

En trevlig kväll i novembermörkret.

Läs mer om roteindelningen i kommande nummer av Gillesnytt.