Vad vi gjort under 2016

För 3:e året i rad var det en väldigt uppskattad Quiz tävling. Denna gång var det ”Helt Sonika” som bjöd på finstämd sång, och stod samtidigt för arrangemanget, mycket populärt.  Vi har haft ett flertal styrelsemöten och även ett antal arbetsmöten förlagda till bygdegården.

Den ena luftvärmepumpen gick sönder och måste bytas, och i samma veva gick projektorn sönder och även den var vi tvungna att byta ut.

Uthyrningarna fortsätter att vara på en bra och hög nivå.  Trenden håller i sig, det är fortfarande väldigt många som uppskattar att förlägga både barnkalas, jämna födelsedagar, bröllop och minnesstunder i vår bygdegård. Yogan, som blivit väldigt uppskattad har även i år fyllt bygdegården med både gamla som ny utövare. En grupp dagtid och en annan grupp på kvällen.

Centerpartiet hade sin miljödag i slutet av maj med många utställare och mycket publik.

Midsommarfesten arrangerades av Bowlingklubben i Lilla Edet då VGoIF för närvarande är vilande.

Vi Unga återkom med Luciafirandet igen, vilket var väldigt uppskattat, det kom massor av folk.

Årsmötesförhandlingar har av olika föreningar hållits i bygdegården. Bredbandsföreningen håller alla sina möten här.

Vi har också haft vår återkommande julmarknad, och som vanligt var det fullt med folk och väldigt trevligt.