Vad vi gjort under 2013

2013 har varit likt många andra av de senaste åren. Mycket roligt är att medlemsantalet ökar stadigt. Likaså att uthyrningarna av Bygdegården fortsätter att öka. Under sommaren har vi t.ex haft fyra bröllop och under året ett flertal födelsedagsfester. Många är de som efter en fest haft kommentaren ”Vilken fantastisk trevlig lokal att anordna ettkalas ivi kommer gärna tillbaka”. Vi kan bara bocka och tacka.

Under tre helger har det varit uthyrt till LAN träffar.

Yoga har startats upp på dagtid med ett 10-tal deltagare och en duktig ledare från Stenungsund, plats finns för flera deltagare.

Vi Unga har etablerat sig i rummet på andra våningen vilket är väldigt trevligt. Vi får hoppas att den verksamheten kommer att öka under 2014.

Under året som gått har vi äntligen fått ordning på södra källaren, golv har gjutits väggarna har isolerats och dörren har bytts ut.

En projektor och ny duk har anskaffats vilket underlättar vid all bildvisning. Vi har nu gjort slutredovisning till Boverket på det gemensamma projektet med Vi Unga-klubben.

Föreningen har haft 5 stycken styrelsemöte samt ett antal arbetsmöte.

Vi har också haft vår återkommande julmarknad, och som vanligt var det fullt med folk och väldigt trevligt.