Vad vi gjort under 2014

2014 blev ett år där verksamheten snurrade på som vanligt. Dock hade vi en tråkig episod, någon eller några hade roat sig med att bryta sig in i de båda källarna vilket medförde att de nya dörrarna som vi satt in blev totalt förstörda. ”Tråkigt”. Vi hade en uppskattad Quizz afton, där trubaduren Tom Raspertin stod för frågor och musik, vi har därför bestämt att göra en ny Quizz afton den 17April. Mera information går att läsa på vår hemsida.

Under sommaren har vi t.ex haft flera bröllop och under året ett flertal födelsedagsfester, ett antal minnesstunder har också hållits i Bygdegården.

Liksom föregående år har det varit uthyrt till LAN träffar.

Yogan som startades upp har nu utökats med ytterligare en grupp så nu är det en grupp på dagen och en på kvällen på tisdagar med olika arrangörer.

Vi Unga har haft ett par lägerträffar i bygdegården.

Årsmötes förhandlingar har av olika föreningar hållits i bygdegården, bl.a Bredbandsföreningen håller sina möten här.

Bygdegårdsföreningen har haft 4 stycken styrelsemöte samt ett antal arbetsmöte.

Vi har också haft vår återkommande julmarknad, och som vanligt var det fullt med folk och väldigt trevligt.

Inför kommande julmarknad finns planer på att även använda utedansbanan för lämpliga utställare.