Verksamhetsberättelse

Under året har det arrangerats en hel del evenemang.
I mars anordnades en lyckad loppis och våffeldag. Gott om besökare var det och många våfflor blev det att grädda.

På sista april anordnades traditionsenligt välbesökt firande med frågeslinga, brasa, lotterier och bingo.

Ingen angeltävling kunde dock genomföras på grund av vädrets makter.

En städdag i våras har genomförts där ett antal medlemmar hjälpt till att sköta om och fixa bygdegården.

I november hade vi modevisning med visning av kläder från INKA, skor och kläder från Matfors Skor, smycken av Catarina Silén Matfors samt hudvård och makeup från Mary Kay.

I september hade vi Öppet hus med fika för första gången, där 25 personer slöt upp. Där inkom lite tips och önskemål på aktiviteter.

Travfest anordnades i sedvanlig ordning, den här gången med levande musik.

Den årliga julauktionen med jultallrik arrangerades i början av december. Dessutom bjöds det på luciatåg.

Zumba har varit ett stående inslag på klubben under hösten. En gång i veckan har det dansats till latinamerikanska rytmer.

Lokaler har varit uthyrd för evenemang och föreningsmöten ett tiotal gånger.

Sex styrelsemöten har genomförts.

Styrelsen.