Nytt nummer av Dingtuna Hafsblad

I Hafsbladet kan du som bor i eller är intresserad av Dingtuna läsa om vad som händer i bygden, stort som smått.

Framsidan av Dingtuna Hafsblad nr 2 2024

Ansvariga är Dingtuna Föreningsråd, som ser till att  bladet skrivs, trycks och delas ut i brevlådorna sex gånger per år.

I det här numret kan du bland annat läsa om Årets Dingtunabo 2023 samt om vad som hände på det välbesökta mötet i bygdegården i februari om kollektivtrafiken i Dingtuna. Du får också veta vilka aktiviteter som anordnas av Dingtunas olika föreningarna under våren.

Ny redaktör för Dingtuna Hafsblad är Kim Saragulko och hon hälsar att den som har tips eller innehåll för nästa nummer kan maila senast 25 april till dingtunahafsblad@gmail.com

Det finns även möjlighet för företagare att köpa annonsplats, mer information här: Om Dingtuna Hafsblad på föreningsrådets hemsida

Dingtuna Hafsblad nr 2, 2024