Boka bygdegården

Lokaler

Nedervåningen omfattar samlingslokal med scen (”Stora salen”), kök, serveringsrum, entré med hiss, kapprum och toaletter. Den är godkänd för upp till 150 personer och är anpassad för funktionshindrade.

Samlingssalen är rymlig med sina 130 m² (+ scen), har hög takhöjd och kan dukas för 125 personer. Serveringsrummet mellan kök och sal är 25 m².

Vid scenen finns ljudanläggning (högtalare, mikrofoner, mixer), bildprojektor och filmduk. Köket är utrustat med kyl, frys, spis, diskmaskin, mikrovågsugn, kaffebryggare, vattenkokare, porslin/glas/bestick för 125 personer samt vaser och ljusstakar.

WiFi-nätverk finns (via fiber) och hjärtstartare.

Klubblokalen

En trappa upp har vi klubblokalen som består av två rum med 48 resp. 18 m². Här finns ett minipentry och toalett. Utrustningen i övrigt: biljardbord, storbildsskärm, kyl och frys, bar-/serveringsdisk. Klubblokalen kan hyras separat eller tillsammans med nedervåningen.

Hyresvillkor och priser

För att hyra gäller dessa viktiga Hyresvillkor .

Priser per dygn eller per timme finns i Prislista för att hyra .
Obs. att hyresgästen själv ombesörjer städning av använda utrymmen. Om denna städning inte kan godkännas debiterar vi för extra städning.

Bokning

Bokning görs bäst genom att du skickar oss en bokningsförfrågan – se fliken Kalender och förfrågan.

För ytterligare information eller bokning, ring eller skicka SMS till bokningsansvarig på telefon 076-021 1775 eller skicka mejl med adress Bokning@dingtunabygdegard.se . Obs. lämna alltid ditt telefonnummer så vi kan nå dig!

Om du inte får kontakt enligt ovanstående, mejla Info@dingtunabygdegard.se.