BOALTS BYGDEGÅRD

VÄLKOMMEN till Boalts Bygdegård som ligger i Boalt i Östra Göinge kommun. Här finns samlingsplatsen för alla möjliga aktiviteter. Läs mer under fliken Bygdegården! För att stödja bygdegården kan Ni prenumerera på Landsbygdslotten, ett lotteri som drivs av Riksförbundet. Ange vid prenumerationen att det är Boalts Bygdegård Ni vill stödja. Ett annat lotteri som också gynnar oss är Bingolotto. Det gäller på samma sätt att man måste ange bygdegårdens namn vid prenumeration. Våra kommande aktiviteter annonseras här nedan och på facebook-gruppen "Vad händer i Boalt". Åter igen VÄLKOMMEN!

Intro image

FEST FÖR STORA OCH SMÅ

Vi har lämpliga lokaler att hyra för stora och små fester. Du kan också hyra lämplig lokal för studiecirklar, föreläsningar och andra typer av möten. I vår gymnastiksal finns möjlighet till lite mer rörliga aktiviteter såsom gymnastik och barnkalas.

Boka bygdegård

Bli medlem!

Här hittar du enkelt sidan med information om hur du blir medlem. VÄLKOMMEN!

Klicka på länken