Distriktsprojekt 2021

Info Distriktsprojektet

Tack alla som medverkat i vårt 2021 distriktprojekt som nu är slutfört. Vi har under året kontaktat alla våra 90 föreningar i distriktet som vi har kontaktuppgifter till. De 35 medverkande föreningarna i projektet har gjort den årliga genomgången av bygdegården, årsrapporterat till förbundet och meddelat oss mailadresser till ordförande, kassör, sekreterare och kulturansvarig och därmed fått sin premie.

Hälsningar från Projektgruppen

2021 06 11 Påminnelse

Vi vill påminna om att det är hög tid att skicka dokumentet  Genom av fastigheten, samt övriga uppgifter som vi behöver, till projektgruppen.
Er förening får en premie (värde ca. 3000 kr) som ersättning för detta arbete.
Men det är bråttom. senast 1 juli behöver vi era uppgifter.
Mera info finns på vår hemsida och i bifogat dokument.
Wivi Wiking
Skaraborgs bygdegårdsdistrikt

Tips till ledamöter på Er förening.

Lönsamt – följ instruktioner i följebrevet – lycka till!

Följebrev:

2021-02-17 Följebrev distriktsprojekt 2021 (.pdf )

Årlig genomgång av fastigheten:

2021-02-17 Årlig genomgang av fastigheten (.pdf )

2021-02-17 Årlig genomgang av fastigheten (.docx som ”Hämtade”, visas/öppnas ner till vänster på skärmen)

2021-02-17 Årlig genomgang av fastigheten (.odt) som ”Hämtade”, visas/öppnas ner till vänster på skärmen)

Länk till förbundets materialbank:

Klick här och sök sedan ”Årlig genomgång av fastigheten” sedan som ”Hämtade”, visas/öppnas ner till vänster på skärmen)

eller

och efter klick hamnar även denna skrivbara fil som ”Hämtade”, visas/öppnas ner till vänster på skärmen.

MVH

Projektgruppen