• Nyheter

Hafsbladet önskar god sommar med nytt välmatat nummer

Framsidan på Dingtuna Hafsblad juli och augusti 2024Nu är ett nytt nummer av Dingtuna Hafsblad på väg ut till era brevlådor. I sommarnumret kan ni bland annat läsa en rapport från den välbesökta festkvällen med musikgruppen Gitarren & Vi på bygdegårdens utescen i maj. Ni får också veta lite mer om återvinning, läsa om vad PRO Dingtuna haft för sig under våren och mycket mer.

Dingtuna Hafsblad nr 4, 2024

Lokala företagare annonserar regelbundet i Hafsbladet och kanske finns det någon lokal service som intresserar just dig.

Ansvariga för Hafsbladet är Dingtuna Föreningsråd, som ser till att  bladet skrivs, trycks och delas ut i brevlådorna sex gånger per år.

Redaktör Kim Saragulko hälsar att den som har tips eller innehåll för nästa nummer kan maila senast 16 augusti till dingtunahafsblad@gmail.com

Det finns även möjlighet för företagare att köpa annonsplats, mer information här: Om Dingtuna Hafsblad på Föreningsrådets hemsida