Stöd vår verksamhet med ditt medlemsskap.

Välkommen till ett nytt år med
RANSTA NÄSTA BYGDEGÅRDSFÖRENING

Som medlem i Ransta Nästa bygdegårdsförening är du med och stödjer de verksamheter som planeras och bedrivs i föreningen. Här kommer några exempel på förra årets aktiviteter:

Ungdomsstationen, Filmvisning under loven, Äggletning, Loppis, Allsång för barn och vuxna, Baluns, Spökvandring, Adventskalender, Privata uthyrningar, kurser, musikframträdanden mm.

• Bli medlem 2019 genom att betala in medlemsavgiften:
    Vuxen 75 kr, Barn 25 kr, Familj 150 kr, Företag 200 kr
  • Bankgiro 780-1418 Swish 123 304 80 97
    Ange namn på medlemmar samt e-post,
    som ny medlem skicka gärna ett mail med kompletterande uppgifter till ranastanasta@gmail.com
  • Frivilliga arbetsinsatser och ekonomiska bidrag är alltid välkommet.
    Som medlem får du dessutom möjlighet att hyra våra lokaler till ett reducerat pris, mer info om detta bla på hemsida och anslag på byn.
  • Önskar du mer information om föreningen är du välkommen att kontakta vår ordförande Linda Svensson, telefon 073-920 95 32 eller e-post ranstanasta@gmail.com.
    Vår hemsida: www.bygdegardarna.se/ranstanasta eller Ransta Nästa bygdegårdsförening på Facebook.
  • Årsmöte den 24 februari kl.17:00 i Ransta Nästa bygdegård/ Stationshuset

Om inget annat anges anser vi att ni med denna inbetalning  godkänner att vi sparar era personuppgifter enligt GDPR.