Digital infoträff 2 nov

Tyvärr fick vi ställa in den tänka Storträffen, då det var för få anmälda föreningar. Men vi gör ett nytt försök och med ett digitalt möte med er istället, för vi vill gärna träffa er. Onsdagen den 2:e November kl 18.30-20.30 kör vi en digital träff där vi kommer att informera om vår anställde kulturutövare John Dunsö via kulturbygdsturnén och hur ni föreningar har möjlighet att använda er av honom. På agendan finns också

Elkostnader,
Hållbarhetsdiplom,
Teknikpool,
Utbildning
Filmturné 2023

som vi kommer att informera om. Men vi vill förstås lyssna på vilka frågor och funderingar som ni har till oss eller vill diskutera med andra föreningar, så tid kommer att ges för er föreningar att kunna komma till tals.

Anmäl er till oss på bgvarmland@gmail.com med vilka som vill vill vara med från er förening samt mejladresser till er så att ni kan få möteslänk som skickas ut någon dag innan. Ni får gärna anmäla er så fort som möjligt, men senast 31:e Okt för att vi ska kunna skicka ut möteslänk till er. Väl mött den  2:a November!

Hälsningar distriktsstyrelsen