Priser

Hela bygdegården stora och lilla salen inkl. kök kostar 900 kronor för medlemmar i Dalhems Sockenförening, övriga betalar 1100 kr / dygn

Lilla salen inkl. kök kostar 400 för medlem och 500 kr för övriga.

Vill du hyra hela helgen, fredag em. till söndag kostar det 1700 kr för medlemmar och 2000 kr för övriga.

Föreningsmöte: Ca 4-6 timmar kostar 800 kr

Barnkalas: Hyr hela bygdegården i 4-5 timmar till Barnkalaset för 500 kr, vill du hyra fler timmar så lägger vi på 100 kr per timme.

Studiecirkel mm: Vill du hyra ett antal gånger för studiecirkel eller liknande, ring för överenskommelse om pris.

Städning: Kom ihåg att städa ordentligt, städinstruktioner  finns uppsatta i bygdegården.

Är det dåligt städat efter du hyrt bygdegården tar vi ut en extra avgift på 600 kronor för stora salen och 400 för lilla salen och 500 för köket.

Skulle något gå sönder när du hyr bygdegården eller något som inte fungerar så berätta de gärna för oss.

Värmen: När du lämnar bygdegården får du gärna ställa ner värmen med vredet som sitter i serveringsgången till 13 grader, tillsammans sparar vi energi, Tack.

Fri prövningsrätt förbehålles.

/ Styrelsen