Välkommen att bli medlem i vår förening!

Vi hoppas att du vill bli medlem i vår bygdeförening men också att du har en möjlighet att engagera dig i vår verksamhet.
Att bli medlem i Högsma bygdeförening kostar endast 200 kr per familj och år (gäller vuxna i familjen och barn upp till tom 16 år).
Medlemsavgifterna är en viktig del, som hjälper oss att få medel till drift och underhåll, men också för att utveckla verksamheten.

Som medlem har du flera förmåner:

– Du får hyra Gummarpsbastun för 400 kr istället för ordinarie pris 500 kr.

– Du får hyra samlingslokalen och köket, för 600 kr istället för ordinarie pris 1000 kr.
Föreningar som hyr lokalerna får rabatterade priser.

Kontakta oss, eller betala in medlemsavgiften via bankgiro 5020-9782. Glöm inte att ange era namn i familjen på inbetalningen och att betalningen avser medlemsavgift.
Styrelsen

Behöver du hjälp med ditt medlemskap, eller är du intresserad att aktivt arbeta inom föreningen, är du välkommen att kontakta någon i styrelsen, eller skicka ett meddelande via formuläret nedan, så kontaktar vi dig.