AVEC-PROVNING

Uppgränna Byalag bjuder in till Avecprovning lördagen den 11 November kl. 17:00.

Vi börjar med att prova 5 olika avecer, jämför dem och förkovrar oss i dess ursprung, tillverkning , samt doft och smak.

Efter provningen kommer det serveras mat. Vill man inte delta i provningen finns det möjlighet att ansluta senare för en bit mat, en god dryck och trevligt sällskap.

Pris för medlemmar 300:- för provning och mat. Icke medlem 350:- (dryck till maten tillkommer)

Vill man enbart komma efter provningen betalar man som medlem 100 kr för maten. Icke medlem 150 kr. Dryck tillkommer.

Vi hoppas på en trevlig kväll och att många vill vara med oss. Ta gärna med en vän eller två. Öppet för alla

Vänligen anmäl er till Jenny Gustafsson Kalogirou genom att maila: jegus84@gmail.com eller skicka ett sms till 0735 44 188 88.

Vi önskar anmälan både för provningsdeltagare och eftersläntrare, för att kunna beräkna maten.

Hoppas vi ses!

Hälsningar