Lediga tider att hyra lokaler

Här samlar vi information om när lokalerna är bokade eller lediga, så att de som vill hyra kan få en uppfattning om när det är ledigt.

Under våren och hösten 2024 är Bellmanhallen uppbokad på måndagskvällar. Bellmanhallen och cafeterian är uppbokade tisdagar 12-16 och söndagar 11-18.

Perioden 21 maj till 10 juni är Bellmanhallen och cafeterian bokade för EU-valet större delen av tiden.

På vardagar hyrs Millesrummet ut 8-16 till ett företag. Andra kan få hyra under dessa tider enstaka gånger, men bokningsförfrågan för detta bör vara oss tillhanda 45 dagar innan.

BOKNINGSKALENDER

Länken nedan leder till en kalender där man kan se ungefär vilka lokaler som är uppbokade vilka tider.  Klicka ”Vecka” uppe i högra hörnet för att få den bästa överblicken. De vita rutorna anger alltså tider som kan vara lediga.

Obs! Kalendern uppdateras inte varje dag, så det är inte 100 % säkert att den fortfarande stämmer.

OBS! Bokning sker genom att man kontaktar expeditionen (lidingoforeningsgard@gmail.com).

Det går inte alltid att hyra direkt efter att någon annan hyr. Oftast behövs en marginal (kort eller lång), bl.a. för att städning måste kollas innan någon annan kan använda lokalerna.