6. Musikanläggning mm

Vi har 3 förslag till dig om musik i Älvsåkers Bygdegårdsförening.

Förslag 1. Du hyr livemusik i egen regi.
Priserna för en fredag eller lördag kväll mellan kl. 20:00 – 01:00 brukar kosta ca 8000 – 20000 kr för ett tillfälle, givetvis beroende på hur stort band du vill hyra.

__________________________________________________

Förslag 2. Du kan hyra en Discjockey i egen regi, som har all utrustning med sig och kan spela den musik du önskar.
Vi har frågat vad kostnaden är för en fredag eller lördag kväll 20:00 – 01:00 och kostnaden är ca 4000-8000 kr, Detta får du boka och betala själv, Älvsåkersgården är EJ ansvarig, utan denna affär är mellan dig och Discjockey.
___________________________________________________

Förslag 3.   Du hyr vår Högtalaranläggning!  Vi tillhandahåller en helt NY Superbra ljudanläggning, (detta är en modell som bl.a. discjockeys älskar för dess rejäla ljudtryck över hela ljudspektrat).

Vi tillhandahåller ljudanläggningen, du styr allt från din telefon/iPad/Dator via bluetooth, du sätter på och stänger av, volymen justerar du efter behag, du sköter musikval, som spellistor eller direkt spel. Det är bara en enhet inom upptagningsområdet som kan vara uppkopplad (men går du utanför upptagningsområdet kan någon annan logga in)

OBS! Viktigt! Sänk volymen när du stänger av anläggningen.
Från och med 2019-05-01har vi fast fiber eller bredband till Älvsåkersgården.  vi har gjort ett avtal med Kungsbacka Bredbandsnät, och lev. Bredband2. Ni som önskar använda detta när ni hyr bygdegården, begär användarnamn och lösenord.
För dig som är extra intresserad av ljudanläggningen, Nedan finns bild på högtalare och teknisk information. FBT Evo2MaxX 6 AC.
Det som är viktigt att tänka på är att ha gjort spellistor, så du ej behöver välja låtar hela tiden, då kommer det bli väldigt mycket önskemål hela tiden och svårt att välja.
Älvsåkers Bygdegårdsförening hyr idag ut anläggning till en kostnad av 1000 kr per tillfälle.

Teknisk Information om högtalarna!