• Hem

Medlemssida

Ditt medlemskap är viktigt för att göra Ramhälls Bygdegård till den naturliga samlingspunkten för bygden.

Att vara medlem i Ramhälls Bygdegårds- och Hembygdsförening innebär, förutom att känna sej delaktig i denna speciella trakt samt möjligheten att lära känna och umgås med bygdens människor, flera fördelar:

• Du får rabatt på entrépriset vid föreningens aktiviteter i Ramhälls Bygdegård.
  • Du får rabatt på hyran och betalar ingen depositionsavgift vid hyra av Ramhälls Bygdegård.
  • Du får vara med och påverka föreningens arbete och aktiviteter.
  • Du får fortlöpande information om vad som händer i Ramhällstrakten.
  • Du som dessutom på nå’t sätt hjälper till med arbetet i föreningen får gratis delta på den speciella medlemsfest föreningen anordnar en gång per år!

Medlemsavgift
  • Vuxen: 100:-/person
  • Barn t o m 15 år: 50:-/barn
  • Familjeavgift för 2 vuxna med obegränsat antal barn t o m 15 år: 250:-/familj
  • Familjeavgift för 1 vuxen med obegränsat antal barn t o m 15 år: 150:-/familj

Betala via inbetalningskort, bankgiro eller Swish!

Glöm inte att skriva år, medlemsalternativ, namn, e-postadress och totalbelopp!

Läs mer!