• Nyheter

Den nya båtbryggan är på plats och klar att börja användas!

Nya Båt bryggan klar 18 maj 2024

Äntligen efter 2 års planering så är nu den nya båtbryggan på plats och klar att börja användas av alla som vill ha en båt vid Gummarpsbadet. Det har varit mycket jobb och många ideella timmar har lagts ner av föreningen innan allt var klart.

Du som har en bokad båtplats är nu välkommen att lägga förankra din båt i vår båtbrygga. Tänk på att förankra din båts akter med boj på ett säkert sätt.

Om det finns intresse så har vi lediga platser för dig som vill en båtplats vid badet. Välkommen då att kontakta Sven-Åke Herbertsson på telefon 0739848195.

Ett speciellt tack till privata sponsorer, Sparbanken Göinges stiftelse och Östra Göinge Kommun som stöttat och gjort det möjligt för oss att få bryggan på plats!

Högsma Bygdeförening
Bad kommitteen