Boka bygdegård

Att hyra Tofta bygdegård innebär att du öppnar dörrarna till en plats fylld av möjligheter, oavsett om det gäller ett storslaget firande eller en intim sammankomst. Vi strävar efter att göra din upplevelse så enkel och angenäm som möjligt, och här följer lite information om våra priser och vad som gäller för att boka vår vackra bygdegård.

Medlemskap

För att stärka samhörigheten i vårt community erbjuder vi särskilda medlemspriser. Enskild medlemskap i vår förening kostar 80 kr/år, medan en familj kan bli medlemmar för 120 kr/år. Som medlem får du inte bara förmånliga priser vid uthyrning, utan du bidrar även till bygdegårdens fortsatta utveckling och verksamhet.

Hyrespriser

Medlemmar:

800 kr per dygn för hela bygdegården.

Icke medlemmar :

1200 kr per dygn för hela bygdegården

Extra utrustning

För att addera det där lilla extra till ditt evenemang, kan du även hyra:

– Disco-ljus, projektor samt ljudanläggning för 200 kr

Bokningsinformation

För att säkerställa att allt är klart för ditt evenemang, ber vi dig boka minst 2 dagar i förväg. Detta ger oss tid att förbereda lokalerna så att de matchar dina förväntningar och behov.

Vi ser fram emot att vara en del av dina framtida evenemang och minnesvärda stunder. För mer information eller för att boka din nästa tillställning hos oss, tveka inte att kontakta oss. Välkommen till Tofta bygdegård!

Kontakta vår uthyrningsansvarige Elisabet Myr, 070-611 70 46 om ni har några frågor