Bli medlem

Har du upptäckt gemenskapen i Tofta Bygdegårdsförening än? Att bli medlem hos oss är inte bara ett sätt att stötta hjärtat av vår socken – det är även din nyckel till att ta del av vår underbara bygdegård till förmånliga priser. När du blir en del av vår förening, bidrar du direkt till att vi kan fortsätta erbjuda och utveckla de aktiviteter och evenemang som berikar vårt gemensamma liv här i Tofta.

Medlemskapet är både överkomligt och inkluderande, med en årsavgift på endast 80 kr för enskilda och 120 kr för hela familjen. Genom att bli medlem öppnar du upp för möjligheten att skapa minnen i bygdegården, vare sig det gäller firanden, möten eller bara en plats att komma samman.

Vi ser med glädje fram emot att välkomna just dig till vår växande skara av medlemmar. Din medlemsavgift kan enkelt betalas till vårt bankgiro: 380-0950. Tillsammans gör vi Tofta Bygdegårdsförening till en ännu starkare kraft för gemenskap och glädje i vår socken.