• Hem

Om bygdegården

Välkommen till vår  bygdegård som ligger i Stöcke ca en mil söder om Umeå.

Stöcke Bygdegård ägs av föreningen Stöckebygdens Utveckling ekonomisk förening.

Annas fest och mat sköter bokningarna och driften av bygdegården och Ärlebo företagsstäd sköter städningen. Annas Fest & Mat bedriver också företag på Ön, där de erbjuder det mesta du kan behöva när det gäller fest. Catering, servering, underhållning, utrustning – vilket också går att boka till erat kalas på Stöcke Bygdegård.

Vi svarar på mail så snart vi kan, vid akuta frågor  ring 070-3498489 (Anna)

Vi har en sal som mäter 10 x 12 meter.

Vi har plats för 120 sittande gäster.

Det finns en scen för en mindre orkester.

Ljudanläggning med två trådlösa mikrofoner, storbildsprojektor samt trådlöst bredband. Anslut till högtalarna med din dator eller telefon via HDMI och ljudkontakt.

Glas (vin o champagne) finns att hyra.

Vi har ca 25 bord som mäter 180 x 80 cm, 74 cm höga. Tillgång till en frys, två kylskåp samt en ölkyl.

Vårt moderna kök är utrustat med en storhushållsdiskmaskin, två hushållsspisar samt dubbel kaffebryggare. Termosar för kaffe och te finns. Det finns porslin, glas och bestick för att duka för 120 personer (ej djupa tallrikar).