Intro image

Välkommen till Söderala bygdegård!

En lagom stor samlingslokal som kan hyras av föreningar, privatpersoner och företag.

Kom du också!

Vill du vara med i gemenskapen i en förening utan att sitta med i styrelsen? Det finns så mycket som ska fungera på en bygdegård. Det ska tex krattas, putsas fönster, skottas snö, klippas gräs, bakas och städas. Allt blir roligare om man är många som hjälps åt! Hör av dig om du är intresserad av att vara med i arbetet kring bygdegården. Välkommen!

Gilla vår facebooksida för att hålla dig uppdaterad om allt som händer på bygdegården!

Nya idèer

Vi vill gärna höra vad DU vill ska hända på bygdegården. Lämna dina idèer och önskemål på vår facebooksida, maila eller lägg en lapp i brevlådan. Tack för att Du hjälper oss att utveckla Söderalas egen bygdegård!

Efterlysning

Vi tar gärna emot läsartexter, bilder och annat material till vår tidning "Söderalalaxen". Maila eller lämna i brevlådan. sbygdegard@gmail.com