Företag

Välkommen att bli en viktig sponsor av bygdegården!

Att sponsra bygdegården är en möjlighet för ditt företag att synas på de årliga öppna evenemangen som bygdegården arrangerar. Företaget kommer att omnämnas som sponsor på exempelvis det välbesökta midsommarfirandet och den årliga julgransplundringen, planerade filmvisningar och barnteatrar. Företaget kommer även att omnämnas via bygdegårdens hemsida (med möjlighet till länk till företagets sida), samt i bygdegårdens lokaler. Som företagsmedlem ges 10% rabatt vid hyra av bygdegården (1 tillfälle/år).

Erat sponsorskap stärker föreningens förutsättningar att fortsätta arrangera öppna evenemang, föra traditioner vidare, samt att underhålla kulturarvet Rönneberga bygdegård.

Vi är självklart öppna för dialog för att finna samarbeten som skapar en win/win -situation för båda parter.

Anmälan som företagsmedlem gör du via formuläret i fliken ”BLI  MEDLEM”.

Varmt välkomna att bli en del av Rönneberga bygdegård