Bli medlem!

Stöd vår fina bygdegård! Bli medlem i Rönneberga Bygdegårdsförening!

Rönneberga Bygdegårdsförening arrangerar årligen ett mycket populärt och uppskattat midsommarfirande för allmänheten, liksom julgransplundring, loppmarknader, barnbasarer, konserter m.m.
Rönneberga Bygdegårdsförenings verksamhet bygger helt på frivilliga arbetsinsatser och inkomster från medlemsavgifter, uthyrning, bidrag och gåvor.
Genom att bli medlem i föreningen stödjer du Rönneberga Bygdegårdsförening så att vi kan underhålla och utveckla vår fina fastighet. Och, inte minst viktigt, hjälper oss säkerställa att vi kan fortsätta att genomföra våra populära aktiviteter!

Medlemsavgifter: Enskild 120 kr, Familj 220 kr, Föreningar 800 kr, Företag 2 000 kr.

Om du vill bli företagsmedlem, klicka på ”företag” i kolumnen till höger för mer information.

Fyll i formuläret nedan och betala din medlemsavgift till vårt Bankgironummer 411-7818 eller med Swish: 123 20 253 36.

Välkommen som medlem!

Om du har några frågor eller funderingar kontakta gärna bygdegårdsföreningens ordförande Gustaf Lagerberg.

gustaf.lagerberg@telia.com, tel: 0733451073.

Medlemsanmälan
Betala din medlemsavgift till vårt Bankgironummer 411-7818 eller med Swish: 123 20 253 36. Ange samma namn som i formuläret