Inför extra årsmöte 29/2

Information inför det Extra årsmötet i OBF imorgon 29 februari kl 18:30 i Ornö bygdegårdsförening där medlemmarna ska rösta om föreningen ska söka lån för renovering.

För att delta på mötet som sker digitalt via Zoom behöver du vara medlem (Betald medlemsavgift 2024) och ha skickat ett mejl till obforno@gmail.com att du önskar delta. Länken kommer skickas ut minst en timme innan mötet.

Några medlemmar kommer vara på plats i bygdegården uppkopplade mot mötet så om du inte har någon möjlighet att koppla upp dig digitalt och önskar vara med dem i bygdegården, skriv det i mejlet så försöker vi ordna det i mån av plats.

Styrelsen har tagit fram uppdaterade budgetdokument inför mötet och för de som önskar titta på dem innan mötet så finns de länkade nedan:

Notera att siffrorna för 2023 ej ännu är granskade av revisor.