Årsmöte i Ornö bygdegårdsförening

Ornö bygdegård ägs och förvaltas helt ideellt under ledning av en styrelse som väljs av medlemmarna. Årsmötet är medlemmarnas chans att få ta del av och ha synpunkter på styrelsens arbete, samt påverka hur arbetet ska bedrivas framöver. Det är även på årsmötet som föreningens styrelse väljs och vi vill därför uppmana alla medlemmar att komma och göra era röster hörda!

Styrelsen inbjuder medlemmar som vill engagera sig i Ornö bygdegård och dess verksamheter på alla olika områden, allt från kultur, trädgård, ungdomsverksamhet, sport, spel, film, dans och mycket mer!

Vi söker fler som vill hjälpa till och vill engagera sig så har du idéer som ännu är oupptäckta i bygdegården, hör av dig!

OBS: Betald medlemsavgift är en förutsättning för att vara röstberättigad på årsmötet.