Välkommen att bli medlem i Lindersborgs Bygdegårdsförening

Vi hoppas nu att efter pandemin, och alla restriktioner som den har fört med sig,  att vi åter kan återuppta verksamheten.

Bygdegården är uppdaterad med fiber och WiFi anslutning. Vi har även uppdaterat köket med nytt kylskåp med god kapacitet.

Vår fina nya altan har fått lovord från våra hyresgäster, och vi hoppas att snarast kunna färdigställa grillplatsen i anslutning till altanen.

Underhåll av bygdegården och styrelsearbete kräver både arbete och engagemang. Så vi behöver fler medlemmar som kan hjälpa till vid evenemang och underhållsarbeten.

Vi hoppas på att ni kan stödja föreningen med ett medlemskap i Lindersborgs Bygdegårdsförening. Medlemskap kostar 100 kr per år för enskild person, eller 200 kr per år för en familj.

För att bli medlem, betala in 100 kr eller 200 kr till vårt bankgirokonto 5398-0157. Ange namn och adress (gärna även mailadress) vid inbetalningen.

Skicka gärna även ett mail till  info@lindersborg.se