Bygdegårdsföreningen

Lindersborgs Bygdegårdsförening är en ideell förening som är politiskt och religiöst obunden och som har till uppgift att driva en allmän samlingslokal, erbjuda mötesplatser och värna mötesfriheten.

Så står det i våra stadgar och det försöker vi leva upp till! Merparten av vår verksamhet består av uthyrning av bygdegården till möten, fester, kurser m.m, men vi arrangerar även egna aktiviteter. Vill du veta mer om vår verksamhet kan du gå in på Tidigare aktiviteter.

Du är hjärtligt välkommen att stödja vår verksamhet som medlem i eller sponsor av Lindersborgs bygdegårdsförening.

Om du vill ha kontakt med styrelsen går det bra att skicka ett mail till lindersborg@hotmail.se eller ringa något av de telefonnummer som finns på sidan Välkommen, högerspalten.