Hyr bygdegården

För event, konferenser, bröllop eller annat

Hyr bygdegården

Läs om hur du blir medlem i föreningen

Se vilka aktiviteter som anordnas av föreningen

Nostalgidagen 3/8 10-16

Lotterier, hantverk, scenprogram, stekt sill, båtturer, scoutaktiviteter, sillatåg, utställningar, viscafé, färsk fisk, sjöräddning, loppis på krokås, veteranbilar m m. Arr: Hörvik-Krokås Hembygdsförening i samarbete med Studieförbundet Vuxenskolan, Sölvesborg Mjällby Sparbank, och olika föreningar och aktörer på byarna.

Trevlig sommar!

Vi önskar alla en trevlig sommar och återkommer med höstens program.

Badtemperatur.

Vattnets temperatur vid badstranden läggs upp varje dag på vår FB sida.

Vi återkommer med höstens program.

Vi kommer att fortsätta med Stickcafé, bokcirkel, föreläsningar mm

Digitalisering

Du som är medlem i Hörvik-Krokås Hembygdsförening och vill ha info direkt i din mail-box så skicka din email-adress till: info.bygdegard@gmail.com

Hyr vår hembygdsgård!

Vet du att du kan hyra hembygdsgården - till födelsedagskalas, kurser, konferenser, fest, utställning m.m. Det finns allt som du kan behöva - kök, stora utrymmen, Wi-Fi, datakanon, m.m. Nu finns det även möjlighet att hyra hembygdsgården timma för timma - Pris: 300kr/timma. Allt om uthyrning, t.ex priser, hittar du under fliken "Meny” Är hembygdsgården ledig? Under fliken "Meny” finns en bokningskalender där du kan se alla bokningar som är aktuella. Välkommen med din bokning!

Våra samarbetspartners