UA-135056124-1

Bli medlem

Välkommen att bli medlem genom att kontakta någon i styrelsen eller betala på bankgiro med namn, adress och mailadress.

Barn/ungdom under 18 år gratis.

Medlemsavgiften är 150 kr/år.

Insättes på bankgiro 5846-8166.

Information till Dig som är eller vill bli medlem i Halla Sockenförening

I nära nog 20 år har personuppgiftslagen, PUL, styrt hur och vem som får hantera personuppgifter. Nu är de dagarna över. Från och med 25 maj 2018 är det en dataskyddsförordning från EU; GDPR – General Data Protection Regulation – som reglerar all form av behandling av information som direkt eller indirekt kan knytas till en person. Vi vill därför lämna följande information:

Halla Sockenförening har ett digitalt medlemsregister. Registret är inte offentligt och kontaktuppgifterna används endast för information till föreningens medlemmar. Registret används i övrigt för kontroll/registrering av inbetalda medlemsavgifter. Uppgifter som finns i vårt medlemsregister är:

• Namn, Bostadsadress, Postnummer, Ort, Telefonnummer, mailadress , datum för inbetalning av medlemsavgift

Föreningens kassör och informationsansvarig ansvarar tillsammans för registret.

Ta kontakt med Halla Sockenförening om Du önskar att vi behandlar dina uppgifter på annat sätt.