Boka Bygdegården

I bygdegården har vi en stor sal samt en mindre sal som lämpar sig utmärkt för allt från bröllop, kalas och fest till möten och gymnastik. Vi har även ett styrelserum som lämpar sig för möten.

Stora salen är utrustad med högtalaranläggning som klarar tal från trådlösa och trådbundna mikrofoner som hör till anläggningen. Det går även bra att spela musik med densamma (wifi finns tyvärr inte tillgängligt).

Stora salen är dessutom utrustad med teleslinga/hörslinga.

Utrymme och ändamål

Stora salen, inkl kök för matlagning och disk
Barnkalas Alla dagar 500 kr
Möte Alla dagar 600 kr
Fest Lördag eller söndag kl 8-21:30 1000 kr
Fredag kl 17 – söndag kl 12 3000 kr (medlemmar 2500 kr)

Lilla salen, inkl kök för hantering av kaffe och fika
Möte Alla dagar 400 kr

Styrelserum
Möte Alla dagar 200 kr

Hur ni bokar

Ni kan hyra bygdegårdens utrymmen genom att ringa 0708408199.

Varje person eller organisation som önskar hyra av bygdegården måste underteckna ett hyreskontrakt och översända det till Bygdegårdsföreningens uthyrare snarast efter att bokning skett. Hyreskontraket hänvisar till säkerhetsinformation och brandskyddsregler som Hyresgästen måste läsa igenom och följa.

Hyreskontrakt, säkerhetsinformation och brandskyddsregler finns under fliken dokument, överst på webbsidan. Studera säkerhetsonformationen och brandskyddsreglerna noga, fyll därefter i hyreskontraktet och skriv under detta. Det går sedan bra att scanna och maila kontraktet och därefter blir bokningen garanterad.

Välkommen med din bokning!