• Hem

Boka bygdegård

Vad vi erbjuder

Lilla salen

är 20 m² och rymmer alltså inte lika många personer som den stora salen. Salen lämpar sig bäst för lite mindre möten. t.ex styrelsemöten, studiecirklar m.m.

Stora salen

är 140m² och rymmer ca 100 personer. Salen lämpar sig bäst för större tillställningarna så som brölloppsfester, firmafester, födelsedagar, danskurser, stormöten m.m. Stora salen har även en scen med en öppning på 5,5m x 3.7m. Det finns även tillgång till projektorbord, filmduk och stereo. (OBS! ej stereoanläggningen på bilden) Det finns även en handikappramp och handikapptoalett i anslutning till stora och lilla salen.

Vid hyra av Vallegården får ni tillgång till stora och lilla salen samt köket. 2 200:- (1 700:- för medlemmar)

Mindre sällskap pris efter överenskommelse.

Övrigt

• Barnkalas, tex klassfest 300:-
  • Musikanläggning 100:-
  • Projektor 200:-
  • Det finns stolar, bord och servis m.m. att hyra

Allmänna ordningsföreskrifter

• Rökning ar förbjuden i Vallegårdens samtliga lokaler.
  • Fläkten skall startas, då lokalerna tas i bruk och stängas av då Vallegården lämnas. Fläktreglaget är placerat i köket.
  • Alla gäster och besökare bör uppträda så att närboende inte störs.
  • Då lokalen hyres upprättas ett hyresavtal med ordningsföreskrifter och städschema för återställandet av lokalen.

Bankgiro

Bg nr: 923 9278