Priser

Lokalkostnader i Tystberga bygdegård.

Medlemmar i föreningen har 10% rabatt på lokalpriserna!

Hela anläggningen, inkl. parken, köket och dansbanan
5500:-/6 timmar, därefter 600:-/timme

Parken, inkl dansbana, toaletter & kök
2500:-/6 timmar, därefter 350:-/timme

Stora Salen med kök
2500:-/6 timmar, därefter 350:-/timme

Gillestugan med kök
1500:-/6 timmar, därefter 200:-/timme

Föreningsmöten/företagsmöten i Stora Salen med kök för kaffeservering
1500:-/3 timmar, därefter 250:-/timme

Lokala föreningsmöten i Stora Salen med kök för kaffeservering
1000:-/3 timmar, därefter 200:-/timme

Föreningsmöten i Gillestugan med kök för kaffeservering
600:-/3 timmar, därefter 150:-/timme

Bord för uthyrning (endast medlemmar)
60:-/dygn

Stolar svarta för uthyrning (endast medlemmar)
20:-/dygn

Lokalerna får hyras och användas fram till kl. 02:00 på natten.

När man hyr lokal i bygdegården så betalar man endast för den tid som aktiviteten pågår. Man kan t.ex duka och ställa ordning lokalen innan och sedan sköta städningen efter och det är tid som vi inte debiterar.

Om det är så att man behöver lång tid på sig att duka och ställa ordning lokalen så man vill ha tillgång till den dagen innan, t.ex vid ett bröllop eller liknande så tar vi ut en halv grundhyra för det.

Är det så att vi får tacka nej till annan hyresgäst dagen innan p.g.a att lokalen ska användas till dukning så tar vi ut en hel grundhyra. Detta endast om det skulle vara så att andra är intresserade som vi måste tacka nej till.

Vid bokning skrivs ett hyresavtal där regler finns. I samband med bokningen betalas halva hyran som en bokningsavgift. Resterande hyra + en deposition betalas vid utkvittering av nycklar och larmtag. Är allt i sin ordning och lokalerna är ordentligt städade så betalas depositionen tillbaks i samband med återlämnandet av nycklarna.