• Hem

Boka bygdegård

Välkommen att boka Torpa bygdegård för kultur, möten, fester eller högtider! Vi hyr ut till privatpersoner, företag och föreningar.

Lokalen

Torpa bygdegård är godkänd för maximalt 90 personer och består av en stor sal, ett fullutrustat kök, lekrum, hall och två toaletter varav den ena är handikappsanpassad.

I hyran ingår bord, stolar, porslin, glas och bestick för alla gäster. En mindre ljudanläggning med bluetooth finns också. Därutöver finns en projektor att hyra för den som behöver det (mot deposition).

Torpa bygdegårdsförenings policy kring uthyrning av Torpa bygdegård:

Hyresgästen tecknar ett skriftligt avtal på plats i bygdegården innan uthyrningstillfället. I avtalet framgår detaljerade villkor om ansvar, städning, hänsyn till närboende etc.

Torpa bygdegårdsförening hyr endast ut till personer över 25 år. Legitimation ska uppvisas och telefonnummer till kontaktperson/kontaktpersoner ska lämnas.

Hyresgästen är ansvarig vid hyrestillfället och ska vara på plats under arrangemanget.

Vi hyr endast ut till slutet sällskap/fester med i förväg fastställd gästlista. Givetvis ska ordningslagen och alkohollagen följas.

Vi i Torpa bygdegårdsförening månar om både hyresgäster, gäster i vår bygdegård och närboende och vill att tillställningar i vår bygdegård ska vara trevliga och lagliga.

Välkommen till Torpa bygdegård i Kungsör!

Bokning

Bokas via Emelie Smedeby

Mailbokatorpabygdegard@outlook.com

Eller genom att fylla i bokningsförfrågan nedan:

Gör en bokningsförfrågan
Välj önskemål om hyra och utrustning
Syfte med bokningen, ex. fest, möte, kurs, dop, kalas
Kom ihåg att ange datum för din förfrågan