AKTUELLT

SOMMARHÄNG PÅ HYTTGÅRDEN

för ungdom mellan 12 – 16 år
Onsdagar i juli – 4, 13, 20 och 27, mellan kl 11.00 – 14.00
Sommarlekar/spel ute/inne beroende på väder. Vi lagar och äter lunch tillsammans. Hänget är kostnadsfritt.
Välkommen!
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Nu hoppas via att pandemin äntligen är över och vi kan se fram mot många trevliga evenemang på Hyttgården – så välkomna till vår hembygdsförening med nya krafter. Alla är välkomna och vi ser gärna fler som på olika sätt vill delta.

Några ord från ordförande

”Hej igen allesammans. 2021 var ju ett lugnt år, vaccin mot covid kom under året och alla har vaccinerat sig hoppas jag. Så under året kom föreningen igång lite. Husgruppen under ledning av Tommy Tingvall har slitit som vanligt, vi har åtta hus som kräver sitt underhåll. Vi tar gärna emot fler kvinnor , eller det går ju bra med män också till att laga mat och framför allt att baka och då menar jag allt hårdbrödet som Patricia Lundbäck och Anders Blomqvist har introducerat. Det skulle vi nog kunna sälja hur mycket som helst av. Så anmäl er ni som är intresserade, ja även ni som inte är intresserade, ni blir det ska ni se. Och till sist, kan jag inte låta blir att nämna Robban, som trots att han är från Stockholm, ligger i så man kan tro att han är infödd Törebo.”

Magnus

Vi välkomnar fler medlemmar. Det går bra att betala via bank eller Swish.

Medlemsavgift för 2022:
100 kronor/år person