Välkommen till vår bygdegård

Här hittar du information om Skorpeds Bygdegårdsförening, vad vi gör och våra aktiviteter. Roligt att du tittar in hos oss!

Du är viktig

Visst vet du om att du som medlem är väldigt viktig för föreningens fortsatta arbete? Du är nämligen en del i arbetet med att förvalta vår allmänna samlingslokal som är öppen för alla – förutsatt att värdegrunden är demokratisk. Intresserar du dej för vad föreningen gör? Eller vill du kanske hjälpa oss med något?

Kontakta oss i styrelsen

Bli medlem

Genom att bli medlem stödjer du Skorpeds Bygdegårdsförening och deltar därmed till utveckling av vår verksamhet och framtida upprustningar av våra byggnader. Välkommen som medlem!

Jag vill bli medlem

Skorped idag

Det pågår en hel del i Skorped och med Skorpeds kalender kan du hänga med och se vad de flesta föreningar anordnar inom Skorpedsbygden. Kom gärna och var med på det som händer här omkring!

Titta i Skorpeds kalender