Medlemskap

Visst är det roligt att Kallax är en levande by och att vi har en så fin bygdegård? Att det är så beror till stor del på engagemang från våra medlemmar och andra Kallaxbor.

Vi medlemmar hjälps åt att hålla Bygdegården fin och säker genom gemensamma städ- och fixdagar och som medlem har man också en veckas ”vaktmästarskap” (ca 1 gång per år). Därför ser vi gärna att våra medlemmar bor i eller i närheten av Kallax by.

Som medlem är du självklart också välkommen att hjälpa till med den årliga surströmmingstillverkningen och komma på våra gemensamma aktiviteter och fester. Du ansöker om medlemskap till Margareta Lindgren, kontaktuppgifter finns under fliken Styrelsen. Medlemsavgiften  är 100 kr per familj och år.

Vi är en aktiv förening som har mycket roligt ihop. Välkommen!