Bli Medlem

Välkommen att stödja föreningen och deltaga i aktiviteterna som vi beskriver här på hemsidan.
Årsavgiften är 150 kr per person eller 300 kr per familj.
Medlem blir du genom att sätta in beloppet på:

Bankgiro 107-5944

Swish 123 361 90 95.

Skriv ”Medlemsavgift” och ditt namn på inbetalningen.

Skicka samtidigt ett e-postmeddelande till eng.bygd@gmail.com

ange:

• Namn på medlem/medlemmar (Vuxna)
• Telefonnummer
• Permanent bostadsadress
• Om du är sommargäst vill vi gärna veta på ett ungefär var du bor, exempelvis Ängbyn eller Äspö

GDPR – Dina personuppgifter

Vi behöver personuppgifter för att kunna administrera Engelholms Bygdegårdsförening och informera medlemmar om föreningen och planerade aktiviteter. Här hittar du vår policy:

Engelholms BF Policy för personuppgiftshantering

Registrets innehåll:

• Namn, telefonnummer, e-postadress, permanent bostadsadress samt var sommargäster bor
  • Uppgifter sparas tills du meddelar att du inte längre önskar vara med i föreningen

Vi lämnar inte ut personuppgifter till tredje part.
Vill du veta vilka uppgifter vi har om dig? Få en utskrift på eller ändra dina personuppgifter?  Eller radera de uppgifter vi har om dig? Kontakta vår Medlemsansvarige genom att skicka ett mail till eng.bygd@gmail.com

Bilder på hemsidan:

Vi har för avsikt att ibland publicera bilder här på hemsidan för att informera medlemmar om våra aktiviteter. Om det går att identifiera en person på bild inhämtar vi dennes godkännande före publicering. Naturligtvis tar vi bor bilden om någon skulle önska det.