• Hem
  • Nyheter
  • Akut byte av ventilation - bidrag välkomnas

Akut byte av ventilation – bidrag välkomnas

Hjälp sökes från bygden. Ett akut problem uppstod i höstas då Bygdegårdens ventilation gick sönder. Kostnaden blev 223 000 kr och föreningen vädjar om hjälp till finansieringen. Vi har fått in 31 000 i bidrag från bygden.
Varmt tack för dessa bidrag!

Det behövs mer för att betala fakturan. Swisha och märk med ”Ventilation” Se nummer nedan. Med hopp om en gemensam insats.

Så här bidrar du

Alla bidrag, små som stora, är värdefulla! Swisha 123 281 06 53 märk med ”Ventilation”.
De som bidrar med mer än 500 kronor kommer att uppmärksammas med namn på plakett i bygdegården!
Bygdegården är till för oss alla. Det är en plats att samlas på, antingen vid de evenemang som föreningen eller andra frivilliga arrangerar, eller som du som privatperson kan nyttja för privata tillställningar.
Med hopp om en gemensam insats!
Vänligen, Styrelsen