Boka bygdegården

Vi hyr ut bygdegården både till medlemmar och till allmänheten. Hyr antingen enbart lilla salen för t.ex. mindre möte eller hela huset för t.ex. större möte, fest, barnkalas. Hyrestagaren måste ha fyllt 20 år och vara närvarande i lokalen när aktivitet pågår under hyrestiden.

Bokning: Gör du enkelt här på boka.se där du hittar lediga tider och kan lägga in tilläggstjänster i din bokning.

Om du behöver hjälp eller har frågor kring bokning, skicka ett e-post med dina kontaktuppgifter till byalagetskinnarbyn@gmail.com så återkopplar vi så snart vi har möjlighet. Tänk på att vi i byalaget sköter detta ideellt på vår fritid och att det därför ibland kan ta lite tid att få svar.

Vid bekräftad bokning gäller följande hyresvillkor;

Här hittar du våra hyresvillkor.

Priser:

För bokningar som görs efter den 13 November 2023 gäller följande avgifter:

Icke medlem  4 tim      8 tim          Dygn         Hel helg

Lilla salen        400:-        800:-          1200:-            –

Hela huset      800:-      1600:-          2400:-        3600:-

Medlem            4 tim       8 tim         Dygn         Hel helg

Lilla salen        320:-        640:-            960:-            –

Hela huset       640:-      1280:-         1920:-        2880:-

Tider för hela helgen är fredag kl. 15:00 – söndag kl. 15:00

Tillägg för städ är ej möjligt. Vid icke tillfredställande städning debiteras hyrestagaren 5000kr enligt hyresvillkoren.