Boka bygdegård

Bokning görs endast via telefon: 0708-90 62 03

Prislista 2023

Allmän information

Bygdegården är lämplig att hyra för bröllopsfester och andra högtider, föreningsaktiviteter med mera. Av hänsyn till brandsäkerhet och krav från grannfastigheter är det förbjudet att i anknytning till Barkarö bygdegård arrangera fyrverkeri och skicka upp s k Thai-lyktor. Det är även förbjudet att använda alla typer av rökmaskiner då detta kan aktivera brandlarmet. Vi erbjuder annars:

• En bygdegård som kan ta emot upp till 100 personer
  • Dukning vid bord i stora salen för 100 personer
  • Biosittning för 100 personer
  • Köksutrustning för 100 personer

Utrustning

• En scen perfekt för de flesta framträdanden
  • Piano
  • Musikanläggning
  • Filmduk och datorkanon

Bygdegården innehar Bygdegårdarnas Riksförbunds miljökvitto 1 och 2.

Läs gärna igenom våra förhållningsregler om du är intresserad av att boka Bygdegården.

Övernattning i bygdegården

I särskilda fall godkänner vi att övernattning sker i bygdegården i samband med föreningsaktiviteter och liknande. I dessa fall ska en blankett från räddningstjänsten fyllas i och mailas in. Din kontaktperson från bygdegården ska tilldelas en kopia på den inskickade ansökan. Ansökan ska vara inskickad senast 3 veckor innan det tilltänkta övernattningstillfället. Mer information samt blankett hittar du på Räddningstjänsten Mälardalens hemsida