Kom och gå med som medlem i vår bygdegårdsförening!

Den som vill är varmt välkommen att gå med som medlem i föreningen. Det är vi i föreningen som tillsammans äger och förvaltar Tunge bygdegård.
Som medlem kommer du få information och inbjudningar till de evenemang som föreningen anordnar, medlemmar har också 100kr i rabatt när de hyr bygdegården.

Medlemskap kostar för ett år, 100 kr per person eller 200 för familjemedlemskap.
För att bli medlem, maila förnamn, efternamn, adress, telefonnummer till TungeBygdegard@gmail.com
Är det familjemedlemsskap så ange namn på alla familjemedlemmar.
Då kommer du få ett vändande mail med instruktioner om hur du gör för att betala medlemsavgiften.
Genom att bli medlem godkänner du att föreningen hanterar dina personuppgifter, om du väljer att avsluta ditt medlemskap så tas uppgifterna bort.