Utställare marknaden 2024

Sommarmarknaden på Torö Bygdegård.

Lördagen 3/8   11.00 – 15:00

Du kan sälja alla typer av varor från hantverk, till matvaror eller varför inte din egen miniloppis. Servering är ej tillåtet då Bygdegårdsföreningen kommer sälja mat, fika & glass.

Platser är 2m och du kan boka flera platser intill varandra om du vill ha större utrymme.

Bord och torgstånd kan även bokas ifall du inte har eget. Antalet bord och torgstånd är begränsat så först till kvarn, gäller. Vi kommer meddela här när dessa är fullbokade.

Boka din plats nedan, din plats anses bokad när du betalt in din avgift.

Du kommer tilldelas plats när du anländer till marknaden. Inga placeringar kan förbokas.

Insläpp för utställare mellan 09:00 – 10:30, ner packning tidigast 15:00

Marknaden öppnas för besökare när utställare är klara , dock senast 11:00 -15:00

Bli medlem för 200kr och få bättre priser. Ansök här

Förnamn + Efternamn
Räkna samman vad din avgift blir och fyll i här. Minst en plats måste bokas, bord är tillval. Betala sedan in beloppet på bankgiro 568-7694 eller swish 123-093 67 99 Märk inbetalning med ditt namn eller företag som du fyllt i ovan. Anmälan är bindande och ingen återbetalning görs ifall du inte nyttjar din anmälan. Skriv gärna ut din bokningsbekräftelse så du har alla uppgifter sparade.

Har du några frågor kan dessa göras på mejl till torobygdegard@gmail.com

Vi finns på minmarknad.nu Vill du upptäcka fler spännande marknader i närheten eller runt om i landet, besök minmarknad.nu