Sommarpub /musikquiz

Nu är det dags för sommarpub med musikquiz i bygdegården.

Då arrangemanget kräver slutet sällskap så måste samtliga deltagare vara medlem i bygdegården för att delta. Är du inte redan medlem så kan du ansöka här.

Det kommer även vara möjlighet att sitta ute. Vårt nya partytält inviger vi denna dag så även vid dåligt väder kan man andas sommarkvälls doft.
Darttavlan finns för de som är pricksäkra och vill man bara träffa nya och gamla vänner så minglar man runt.

I baren så erbjuds bra priser på öl, cider & vin samt alkoholfria alternativ. Snacks och varmkorv finns också på menyn.

På scenen kommer FTP (Fubbe, Tjaback & Pelle) uppträda, en lokal och mycket uppskattad trio som underhåller med två akustiska gitarrer och elbas och en väldig massa sång. Inom ramen för vår sättning, spelar vi allt från Taube till hårdrockslåtar. Tack vare vår trestämmiga sång blir det en del Crosby, Stills & Nash, men också Coldplay och Britney Spears som tango. Det kommer bli bra drag!

Entréavgift endast 150kr

1900 Öppnar portarna

2000  Så träder FTP (Fubbe, Tjaback & Pelle) upp på scenen.

2045 Mingel

2100 Musikquiz med FTP, det valfritt om man vill bilda lag eller köra på egen hand.

2145 Mingel

2215  FTP Rockar loss igen!

2330 Sista beställningen

00:00 Avslutar vi för kvällen.

Biljettpris 150:- Du måste anmäla dig och betala biljetten i förväg

Anmälan pubkväll
Medlemskapet är personligt och då arrangemanget är slutet sällskap så måste varje besökare ha medlemskap. ansök om medlem via separat länk.
Medlemskapet är personligt och då arrangemanget är slutet sällskap så måste varje besökare ha medlemskap. ansök om medlem via hemsidan ”bli medlem”.
Märk din betalning med PUB och namn som du angivet ovan.