Sommarpub 2024

Första lördagen i Juli återuppstår förra årets succé med sommarpub med musikquiz i bygdegården. Eftersom det var så väbesökt ifjol så har vi kunnat sänka entréavgiften till endast 50 kr (150kr förra året).

Då arrangemanget kräver slutet sällskap så måste samtliga deltagare vara medlem i bygdegården för att delta. Är du inte redan medlem så kan du ansöka här.

Darttavlan och billjard finns för de som är pricksäkra och vill man bara träffa nya och gamla vänner så minglar man runt.

I baren så erbjuds bra priser på öl, cider & vin samt alkoholfria alternativ. Snacks och varmkorv finns också på menyn.

På scenen så finns ett bekant ansikte från ifjol, Fubbe men i en annan trio med Staffan Ungsgård och Fubbes dotter Fanny – Furbergs & Fiddle. En riktig pubmix med Irlänskt och annat.

Ett musikquiz är också komponerat för kvällen så det blir en spännande och underhållande kväll.

Anmälan pubkväll
Medlemskapet är personligt och då arrangemanget är slutet sällskap så måste varje besökare ha medlemskap. ansök om medlem via separat länk.
Medlemskapet är personligt och då arrangemanget är slutet sällskap så måste varje besökare ha medlemskap. ansök om medlem via hemsidan ”bli medlem”.
Märk din betalning med PUB och namn som du angivet ovan.
Har du blivit inbjuden? Skriv vem som bjudet in dig

1900 Öppnar portarna

2000  Musik

2045 Mingel

2100 Musikquiz, det valfritt om man vill bilda lag eller köra på egen hand.

2145 Mingel

2215 Musik

2330 Sista beställningen

00:00 Avslutar vi för kvällen.