• Hem

Om bygdegården

Slättåkragården är en av Hallands största bygdegårdar med plats för upp till 150 gäster. Här finns lokaler för alla typer av event såsom bröllop, studentfirande, föreningsmöten, gruppaktiviteter m.m.

Bygdegården har förutom en stor och rymlig sal med högt i tak, även ett välutrustat kök samt en mindre konferenslokal på andra våning. Fastigheten är även utrustad med fiberuppkoppling och erbjuder därmed snabbt och stabilt nätverk.

Ideell förening med ny styrelse
Bygdegården ägs av föreningen Slättåkragården, som är en ideell förening med syfte att driva och värna om bygdegården som allmän samlingslokal. Då föreningen är en ideell förening är den beroende av att det finns krafter som är villiga att lägga sin tid och sitt engagemang för bygdegårdens bästa och för att få verksamheten att gå runt.

Hör av dig
Tveka inte att höra av dig till oss om du vill boka lokal i Slättåkragården eller har någon fråga. Glöm inte Slättåkragården är en gemensam tillgång och finns för att tillmötesgå ditt behov av samlingslokal.

Kontaktuppgifter

Ordförande